Looking For Anything Specific?

אבישי יחזקאל / אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים.

הרב אבישי יחזקאל זל גונן על בנו הפעוט ונרצח בפיגוע. עובדיה, אחיו, סיפר כי אבישי, בן 29, הגן בגופו על . הגנת על הילד כמו נשר, . סרוגים | מאות בני אדם מלווים כעת בבני ברק את אבישי יחזקאל היד. הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט .

אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים. Iadcpovilag02m
Iadcpovilag02m from www.kore.co.il
לווית הרב אבישי יחזקאל, שהותיר אחריו אלמנה ויתום, החלה בשעה 9:30. אחיו ספד לו בבכי גדול: הלוויתו של הרב אבישי דוד יחזקאל. הוא יצא אתמול לטיול עם בנו הפעוט, ובזמן הפיגוע גונן בגופו על הילד שלא נפגע. אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים. אבישי יחזקאל זל היה בן 30, בוגר ישיבת משכנות התורה, שימש כמלמד בתלמוד תורה אור דוד. 'אני שומע יריות, תישאר בבית', ספד לו אחיו עובדיה. הלוויתו של אבישי יחזקאל, ששימש כמלמד בתלמוד תורה אור דוד, נערכת בבית העלמין פוניבז' בבני ברק • יעקב שלום יקבר בבית העלמין סגולה בפתח .

אוי אבישי כמה חשבת עלינו, כמה אהבת אותנו.

'אני שומע יריות, תישאר בבית', ספד לו אחיו עובדיה. אוי אבישי כמה חשבת עלינו, כמה אהבת אותנו. לווית הרב אבישי יחזקאל, שהותיר אחריו אלמנה ויתום, החלה בשעה 9:30. אבישי יחזקאל זל היה בן 30, בוגר ישיבת משכנות התורה, שימש כמלמד בתלמוד תורה אור דוד. אחיו ספד לו וסיפר כיצד הוא הגן בגופו על . אבישי יחזקאל, יעקב שלום, אמיר חורי ושני אזרחים אוקראינים. הוא יצא אתמול לטיול עם בנו הפעוט, ובזמן הפיגוע גונן בגופו על הילד שלא נפגע. הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע הירי בבני ברק מובא למנוחות בעיר. עובדיה, אחיו, סיפר כי אבישי, בן 29, הגן בגופו על . מאות מתושבי בני ברק בראשות רבנים ואישי ציבור משתתפים בהלוויתו של נרצח הפיגוע, הרב אבישי יחזקאל היד; אחיו ספד לו בבכי גדול: רסמ חורי הוא השוטר שהסתער לעבר המחבל וירה בו לפני שנפגע . בשעה 11:00 נפתחה לווייתו של יעקב שלום.

סרוגים | מאות בני אדם מלווים כעת בבני ברק את אבישי יחזקאל היד. אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים. הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט . עובדיה, אחיו, סיפר כי אבישי, בן 29, הגן בגופו על . אבישי יחזקאל, יעקב שלום, אמיר חורי ושני אזרחים אוקראינים.

אבישי יחזקאל, יעקב שלום, אמיר חורי ושני אזרחים אוקראינים. Bucshfj1am6kxm
Bucshfj1am6kxm from www.israelhayom.co.il
אחיו ספד לו בבכי גדול: אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים. לווית הרב אבישי יחזקאל, שהותיר אחריו אלמנה ויתום, החלה בשעה 9:30. רסמ חורי הוא השוטר שהסתער לעבר המחבל וירה בו לפני שנפגע . הגנת על הילד כמו נשר, . עובדיה, אחיו, סיפר כי אבישי, בן 29, הגן בגופו על . הלוויתו של הרב אבישי דוד יחזקאל. בשעה 11:00 נפתחה לווייתו של יעקב שלום.

אחיו ספד לו בבכי גדול:

הלוויתו של הרב אבישי דוד יחזקאל. מאות מתושבי בני ברק בראשות רבנים ואישי ציבור משתתפים בהלוויתו של נרצח הפיגוע, הרב אבישי יחזקאל היד; סרוגים | מאות בני אדם מלווים כעת בבני ברק את אבישי יחזקאל היד. הוא יצא אתמול לטיול עם בנו הפעוט, ובזמן הפיגוע גונן בגופו על הילד שלא נפגע. אבישי יחזקאל, יעקב שלום, אמיר חורי ושני אזרחים אוקראינים. רסמ חורי הוא השוטר שהסתער לעבר המחבל וירה בו לפני שנפגע . אוי אבישי כמה חשבת עלינו, כמה אהבת אותנו. עובדיה, אחיו, סיפר כי אבישי, בן 29, הגן בגופו על . 'אני שומע יריות, תישאר בבית', ספד לו אחיו עובדיה. הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט . בשעה 11:00 נפתחה לווייתו של יעקב שלום. אחיו ספד לו וסיפר כיצד הוא הגן בגופו על . הרב אבישי יחזקאל זל גונן על בנו הפעוט ונרצח בפיגוע.

הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט . אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים. אבישי יחזקאל זל היה בן 30, בוגר ישיבת משכנות התורה, שימש כמלמד בתלמוד תורה אור דוד. אחיו ספד לו בבכי גדול: הרב אבישי יחזקאל זל גונן על בנו הפעוט ונרצח בפיגוע.

הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט . 7kqnwpnwu Rcam
7kqnwpnwu Rcam from ynet-images1.yit.co.il
הוא יצא אתמול לטיול עם בנו הפעוט, ובזמן הפיגוע גונן בגופו על הילד שלא נפגע. הרב אבישי יחזקאל זל גונן על בנו הפעוט ונרצח בפיגוע. הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע הירי בבני ברק מובא למנוחות בעיר. אף לא אחד מקורבנות הפיגוע הרצחני בבני ברק חשב שיסיים את חייו בצורה כה אכזרית. אחיו ספד לו וסיפר כיצד הוא הגן בגופו על . הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט . הותיר אחריו אישה הרה וילד בן שנתיים. 'אני שומע יריות, תישאר בבית', ספד לו אחיו עובדיה.

אבישי יחזקאל זל היה בן 30, בוגר ישיבת משכנות התורה, שימש כמלמד בתלמוד תורה אור דוד.

סרוגים | מאות בני אדם מלווים כעת בבני ברק את אבישי יחזקאל היד. בשעה 11:00 נפתחה לווייתו של יעקב שלום. הרב אבישי יחזקאל זל גונן על בנו הפעוט ונרצח בפיגוע. הלוויתו של הרב אבישי דוד יחזקאל. הותיר אחריו אישה הרה וילד בן שנתיים. הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע הירי בבני ברק מובא למנוחות בעיר. הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט . הוא יצא אתמול לטיול עם בנו הפעוט, ובזמן הפיגוע גונן בגופו על הילד שלא נפגע. אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים. אחיו ספד לו וסיפר כיצד הוא הגן בגופו על . עובדיה, אחיו, סיפר כי אבישי, בן 29, הגן בגופו על . אחיו ספד לו בבכי גדול: לווית הרב אבישי יחזקאל, שהותיר אחריו אלמנה ויתום, החלה בשעה 9:30.

אבישי יחזקאל / אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים.. הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע הירי בבני ברק מובא למנוחות בעיר. מאות מתושבי בני ברק בראשות רבנים ואישי ציבור משתתפים בהלוויתו של נרצח הפיגוע, הרב אבישי יחזקאל היד; אחיו ספד לו וסיפר כיצד הוא הגן בגופו על . עובדיה, אחיו, סיפר כי אבישי, בן 29, הגן בגופו על . בשעה 11:00 נפתחה לווייתו של יעקב שלום.

Posting Komentar

0 Komentar